Obavijest o poništenju postupka nabave bagatelne vrijednosti

Na temelju članka 15. Pravilnika o provedbi postupaka nabave bagatelne vrijednosti, Broj: 01/2014/SP, od 05. veljače 2014. godine, Član Uprave Društva, direktorica Ivanka Zonjić, dia., dana 04. svibnja 2015. godine, donosi:

OBAVIJEST O PONIŠTENJU POSTUPKA NABAVE BAGATELNE VRIJEDNOSTI

Naručitelj: Čistoća Opuzen d.o.o., 20 355 Opuzen, Matice hrvatske 9, OIB: 76374489207.

Predmet bagatelne nabave: Sanacija krova na stambenoj zgradi u ulici Ante Starčevića 30 i 31

Obrazloženje razloga poništenja:

Sukladno članku 15. Pravilnika o provedbi postupaka nabave bagatelne vrijednosti, Broj: 01/2014/SP, od 05. veljače 2014. godine, te članku 100. stavak 4. točka 3. Zakona o javnoj nabavi, postupak nabave poništava se iz razloga što nije pristigla nijedna ponuda.

Ova Obavijest će se objaviti na internetskoj stranici Čistoće Opuzen d.o.o., www.cistoca-opuzen.hr.

Obavijest o poništenju postupka nabave bagatelne vrijednosti
Skip to content