
Na temelju članka 14. Pravilnika o provedbi postupaka nabave bagatelne vrijednosti, Broj: 01/2014/SP, od 05. veljače 2014. godine, Član Uprave Društva, direktorica Ivanka Zonjić, dia., dana 22. rujna 2014. godine, donosi:
OBAVIJEST O ODABIRU NAJPOVOLJNIJE PONUDE
Naručitelj: Čistoća Opuzen d.o.o., OIB: 76374489207.
Predmet bagatelne nabave: Radovi na Sanaciji krova na stambenoj zgradi u Zagrebačkoj ulici 1/1 i 1/2.
Naziv ponuditelja čija je ponuda odabrana za sklapanje ugovora o nabavi:
PALIR d.o.o.
Draškovićeva 11, 21210 Solin
OIB: 86173090892
| Cijena ponude bez PDV-a: | 121.570,66 kuna |
| Iznos PDV-a: | 30.392,67 kuna |
| Cijena ponude sa PDV-om: | 151.963,33 kuna |
Razlog odabira, obilježja i prednosti odabrane ponude:
Sukladno članku 8. Pravilnika o provedbi postupaka nabave bagatelne vrijednosti, Broj: 01/2014/SP, od 05. veljače 2014. godine, za odabir ponude dovoljna je jedna pristigla ponuda koja udovoljava svim traženim uvjetima naručitelja.
Ponuditelj: PALIR d.o.o., Draškovićeva 11, 21210 Solin, OIB: 86173090892, dostavio je ponudu koja ispunjava uvjete i zahtjeve iz Poziva na dostavu ponuda od 08. rujna 2014. godine.
Ova Obavijest dostavlja se ponuditelju putem pošte (dokaz: povratnica) te će se objaviti na internetskoj stranici Čistoće Opuzen d.o.o., www.cistoca-opuzen.hr.
Objavom ove Obavijesti o odabiru najpovoljnije ponude odnosno njenom izvršenom dostavom na dokaziv način stječu se uvjeti za sklapanje Ugovora o nabavi.
Obavijest o odabiru – Palir doo
